Tacos Kväll

2008-10-03 21:20:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Kväll!

Haft en superduper mysig dag idag.. Hämtade William kl 12 på dagis, för att sen åka hem så han fick sova lite middag, då passade vi på att äta i lugn o ro, blev hemmalagat potatismos & ostschnitzel :) Yummie =) När han hade vaknat åkte vi till Maxi för att köpa saker så vi kunde äta tacos ikväll.. När vi kom hem satte jag igång med tvätten, va ju bara 2 maskiner idag så det va knappt nåt, vilket va hur skönt som helst. Jag borde snart gå ner och hämta tvätten, men jag gör det om en liiiiten stund =)

Annars har vi inte gjort så mycket mer än busat :) Det som vi gör varje dag.. hehe =) När lillfisen gått o lagt sig gjorde jag och Älskling tacos! Mums va det, så nu är jag uppsvälld som en ballong eftersom jag aldrig slutar att äta i tid :p men men, det gör inget för jag är mätt och belåten och det är ju huvudsaken^^

Skulle egentligen åkt ner till Lilla Edet idag och hämtat Jörgens arbetsgivar intyg, men det blev inte så.. Får se om vi kan ta det i helgen, för han behöver ju lämna in det till Arbetsförmedlingen. jaja, det ordnar väl sig. Nej nu ska jag ner o hämta den satans tvätten.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback