Tisdag 14/10

2008-10-14 08:29:07 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Morgon! Ja orkade upp idag igen. Fast jag har sovit jätte dåligt inatt :/ Legat o tänkt en himla massa.. Kanske inte är så bra när man ska sova så det är nog därför jag sovit så himla kasst, men ja ska allt pallra mig till skolan ändå, ska möta Sofia 9.40 o sen ska vi gå tillsammans.. =) Idag har vi engelska, det ämnet jag känner att jag är bäst på :) Nog det enda ämnet som jag faktiskt inte har svårt för varken när det gäller, läsa eller skriva lr lyssna, prata.. :)

I eftermiddag efter att jag har slutat skolan, ska vi hem till Williams fadder Björn och fika =) Vi skulle åkt dit i förra veckan men då åkte ju William på halsfluss, och då ville vi inte smitta han, snällt va? :p Annars händer det inte så värst mycket idag, William ska snart till dagis, och jag ska till skolan om en timma..

jaja, nu vet ni lite av våra planer för dagen, nu ska jag äta frukooost :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Kortet du har som header på dig o William är så otroligt fint. Det strålar verkligen ifrån er båda:) borde du förstora o ha på väggen:d

2008-10-14 @ 12:13:21
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan Marie , ni får verkligen inte flytta. Då blir jag ensam kvar här :(

2008-10-14 @ 15:29:55
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg disign på bloggen verkligen:D hur gör man de:) ? vad stor pojken blitt.. :D

2008-10-14 @ 16:00:35
URL: http://sbrodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback