Tisdag 7/10

2008-10-07 08:25:00 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Då va det Tisdag då.. William ska snart till dagis, så Jörgen får köra dit han, jag börjar inte förän 10.10 idag och då med Engelska.. Har gått o dratt på mig en jobbig förkylning känner jag nu, ont i halsen och näsan är jobbig så jag skulle helst stannat hemma, men det går ju inte. Ska dricka en kopp te innan jag beger mig till skolan så får vi se om det känns bättre sen..

I eftermiddag kommer Sara hit, (Hon ska ha bebis i början på November) Inte sett henne sen i somras så det ska bli kul o träffas o se hennes stora mage =) Kanske jag får fota henne med, om hon vill det såklart :) hehe.. Tycker det är så vackert med gravida, kanske mycket därför jag själv vill vara det igen, för att jag tyckte att det va så vackert + att det är en sån underbar känsla att bära runt på sitt eget barn.

Annars händer det väl inte så väldans mycket, vi ska väl bara njuta tillsammans :) Nej nu ska jag göra mig iordning! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Okej, vad var det med Sonys kamera då som ni tyckte om eftersom ni bestämde er för den??

Hittills är jag väldigt nöjd! Den har ju en knapp man kan trycka på när man är inne i menyerna, så står det vad allt betyder typ. Jätte bra! Men så köpte vi den för att den var hyffsat billig för en så bra kamera oxå...

2008-10-07 @ 10:07:01
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Haha, japp. Det är ganska så svårt med en del saker, man ska ju komma ihåg det också ;P

2008-10-07 @ 11:54:30
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Tro mig, det är svårt. Har också haft en som hjälpt mig gå igenom..

det är ju inte en sak man ska lära sig ;P

2008-10-07 @ 17:25:10
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback