Fortfarande dålig..

2008-09-20 21:20:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Fy va kasst jag mått idag, ont i hela kroppen, eller ja mest har ont i mina leder =/ Dom värker och ja det är väldigt jobbigt + att jag växlar från att frysa jätte mycket till o sitta o svettas, och ändå har jag ingen feber. Kroppen är oxå svag, spec då jag levt på vatten och blåbärssoppa i 2 dagar ingen mat alls, fick i mig en halv tallrik med tomatsoppa nu ikväll, känner mig skakis hela tiden, vet att jag borde äta, men jag vågar verkligen inte! Usch..

Annars har vi nästan legat i sängen hela dan, känner mig riktigt usel som inte orkar aktivera William på det sättet som jag vill.. Han vill ju leka hela tiden, vilket jag förstår då han är frisk nu.. Imorn har han vart symptom fri han med i 48 timmar. Men jag är så död i kroppen så jag orkar verkligen inte. Känner mig som en sån hemsk mamma mot honom just nu :(

Nej jag ska nog lägga mig ner lite..

Kommentarer
Postat av: Maria

Blanda ett par teskedar potatismjöl i ett glas vatten o drick teskedsvis.Ett bra gammal knep,potatismjölet binder.Är bra vid lös mage o spyor.

2008-09-21 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback