Fredag 12/9

2008-09-12 15:17:48 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Eftermiddag :) Gud va seg jag va imorse, lata mig nog i sängen till halv 9. Så Jörgen va uppe o gav William välling och bytte blöja. Så vid halv 10 klädde jag på mig o gick iväg till skolan.. Segt eftersom det va engelska, men våran extremt sega lärare. Skönt att man slutade för dagen efter den lektionen, så nu är det helg och ledigt =) Bara umgås med familjen om inte Jörgen ska jobba vill säga.. Hoppas inte!

Efter skolan gick jag och köpte lite fikabröd och gick hem till Jessica (Williams faster) och drack kaffe o fikade. Sen lagade vi lite mat oxå som vi smaskat i oss allihopa.. Och här är vi fortfarande kvar, Jörgen va här och lämnade William innan han skulle iväg och jobba,så nu leker han med Liam =)

Nej nu luktar det skit så ja ska byta blöja på skitungen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback