Kyrkogården

2008-09-24 21:12:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Fullt upp idag, kanske ni märkt iom dålig uppdatering.. Shame on me! Väl i skolan så bytte jag Engelska Kurs, bytte upp mig ett steg till Engelska 4, känns mycket bättre, mycket trevligare och bättre lärare, fyfan va gott att slippa Staffan. Äntligen en lärare man vill lyssna på, och som jag känner att jag vill kämpa upp mina betyg med. Hade som sagt bara en letion idag, åkte hem till Jessica efter att jag slutat och drack kaffe, och sen vid 14 cyklade jag och hämtade William. Han hade sovit bra men inte ätit så bra på dagis idag.. Så vi åkte hem och åt lite, sen traskade vi med Jessica, Nathalie & Liam till kyrkogården för att sätta en nalle hos Hugo, eftersom det hade vart hans födelsedag idag. Han hade blivit 8 år om han hade levt. :/ Alltid så ledsamt att gå förbi alla barngravar, man fäller allt en tår eller flera..

Sen va det dags att traska hemåt eftersom William behövde sova. Vi ska upp tidigt imorn, William ska vara på dagis kl 8. Så det blir att gå upp tidigt imorn :/ Men det är sista skoldagen den här veckan, för jag ska till tandis på fredag förmiddag. Blir nog en sväng till stan med, ska kika på en tröja jag sett på Gina Tricot's hemsida. Får se om dom har den inne. Kanske ta en fika, så är det nån som är fikasugen.. är det bara att säga till ^^ hehe.

Snart kommer nog min älskling hem oxå =) Saknat han idag.. Inte träffat han alls på hela dagen.. :/ Men får träffa han en stund ikväll innan jag ska gå och lägga mig iaf :) Tur de.. Nej nu ska jag äta lite kvällsmat och sen mysa i soffan .. :)

Kommentarer
Postat av: Mezzie

Usch då :-( och jag påminns om att jag borde ta en tripp dit jag med.... Snart... Har inte klarat av det än bara både min mormor och Vår lille prins Viggo <3 ligger ju där :-( MEN än har jag inte klarat av att gå till nån av dem.... Men snart är det 2årsdagarna så man kanske borde gå dit.. fast det gör såå ont bara.... Fortfarande efter 2 år... Hmm...

En stor kram till dej iallafall!

2008-09-24 @ 21:22:40
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag är fikasugen men känner inte dig..hehe..men du har en jättefin blogg!!

2008-09-24 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback