Lördag 6/9

2008-09-06 14:56:12 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Lördag idag.. Seg dag, jag sov till halv 12 idag eftersom det är synd om mig för jag är sjuk! Igår kväll var vi hemma hos Björn och drack lite alkohol, men vid halv 12 åkte vi hem för jag mådde dåligt =/ Kändes som att jag hade en står sten på mitt huvud, idag känns det bättre men fortfarande den här jävla förkylningen som bråkar med mig, men jag blir väl frisk snart, vill inte vara hemma från skolan denna veckan, då jag redan missat en massa nu, eftersom jag vart ledig en vecka, så jag har lite att ta igen..

I torsdags va vi ju på Liseberg.. Det va hur kul som helst, jag & patrik köpte åkpass, Jörgen gick runt med William, dom köpte en ballong som William bestämt skulle ha, Svampbob så klart =) kollade på alla karuseller, William va helt till sig, aldrig sett han så tokig, så detta va verkligen en upplevelse för honom :) Vi vann massa godis, och gosedjur som pryder Williams samling så fint :)

Nu väntar jag mest på att min älskling ska komma hem.. Saknar han massa, han har sovit hos sin faster inatt. Känner mig typ helt svag i hela kroppen, så jag hoppas jag piggnar till snart, nej nu ska jag nog lägga mig i soffan igen..

Kommentarer
Postat av: carina o erik

Det var skoj att ha den lilla busråttan här o han får gärna komma fler gånger, han är alltid välkommen hos oss när jag är ledig vi saknar han redan, haha. Hör av er snart igen.

2008-09-11 @ 12:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback