Mamma listan

2008-09-08 19:01:53 Tidsfördriv
» Kommentarer(3) «


När fick du reda på att du var gravid? 11 December 2006
Blev det en chock? Både ja och nej.
Hur gammal var du? 18 år
Hade du mycket halsbränna? Ja en hel del..
Spydde du mycket? i början spydde jag en del
Hade du mycket foglossning? Inte foglossning, men jag hade ont av ichias
Ditt sf mått som störst? 38-39
Har du fått bristningar? Ja tyvärr :/
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Trodde pojke nästan hela graviditeten
Vad hoppades du på? Ett frisk barn, med 10 fingrar och 10 tår
Gick du över tiden? Ja, 16 lååånga dagar
Födde du för tidigt? Nope
Hur var förlossningen? Smärtsam, men fy sån underbar upplevelse, det gör jag gärna om!
Blev du sydd? Ja lite granna invändigt
Dragen med sugklocka? Ja
Hur många var inne i förlossningsrummet? Oj, det va många.. Eftersom William höll på att få syrebrist så va det väldigt kritiskt ett tag, hans hjärtljud sjönk väldigt kraftigt. Så ja det var både läkare, BM, undersköterskor, sköterskor mm.
Hade du någon nära med dig? Jörgen va med
Vilket BB födde du på? NÄL Trollhättan
Hur stor var bebisen? 3955 g och 54 cm
Blev det en pojke eller flicka? Pojke
Vad fick den heta?  William Anton Vikström
Var allting värt det? Absolut! Gör det gärna fler gånger =)

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Sådär, nu har jag "räddat" din sidomeny. :)

2008-09-08 @ 19:36:04
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jajjemensan det är det vi går på. Är ni där något nuförtiden? Jag snor din frågeställning om graviditeten om det är lugnt? =) Fast med mina svar haha! =)

2008-09-08 @ 21:28:50
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

usch gick med 16 lååånga dagar :P

Snor denna lista nån dag ;)

2008-09-12 @ 14:54:31
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback