Måndag 8/9

2008-09-08 10:50:46 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Mensvärk, behöver jag säga mer? Dagen kunde inte startat sämre. Men jag fick iaf gosa William till sömns, det va det bästa, behövde det. Jag är iaf hemma från skolan idag, känner mig inte helt hundra, + att jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt så jag går imorn istället. Imorn måste jag gå, bara måste! Inget snack om saken, måste komma in i rutiner igen, William är inte på dagis idag, för han är snorig och hostar, men hoppas att han kan gå imorn så han får leka med alla barnen =)

Funderar på om jag ska tina lite köttfärs o slänga ihop en köttfärsås idag, känner mig lite sugen på det fkt! + att William tycker om mammas köttfärsås, hihi! :) Annars blir det lugna puckar idag, jag har som sagt mensvärk. Nej nu ska jag gå, William håller på o vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback