Mygg fanskap!

2008-09-12 20:56:20 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vi va i lekparken med barna idag, (dvs Jonathan, Liam & William) Och jag blev myggattackerad har 5 stora jobbiga myggbett som håller på att ta kål på mig :/ det kliar som bara faaan.. men men, det försvinner väl med tiden det med. Haft en jätte kul dag hur som helst, skönt för William att få leka lite med sin kusin med =) Dock bråkar dom en hel del om leksaker men vilka ungar gör inte det? Vid halv 8 traskade vi hemåt, då det började bli ganska kallt och Williams händer började bli väldigt kalla :( Man får börja pälsa på sig om man ska vara ute på kvällarna nu..

Han somnade som en stock efter han ätit upp sin välling.. måste vart jätte trött min lilla prins ♥ Så jag har gjort lite "sysslor" här hemma, satt igång en diskmaskin och gått o små plockat lite. Funderar om jag ska gå ut i köket och göra mig nån kvällsmat.. Börjar bli lite små hungrig.. Men ja, jag är sugen på nått gott, men vetti tusan vad..

Jag får gå o rota i skafferiet o se va jag kan hitta på, hehe! Det är ju trots allt fredag.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback