Onsdag 10/9

2008-09-10 11:57:10 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Middag gott folk :) Har sovit sådär inatt.. Va nog mest för att jag sov med ny kudde och det kändes ju aningen ovant. Så jag vaknade vid 5 tiden och va jätte pigg, hade jätte svårt att somna om, men låg där o slappade mest. Sen somnade jag om tillslut, Jörgen gick upp o bytte blöja på William och gav han välling, sen kom dom in o busa, då William älskar att leka i våran säng, för där far han runt som en dåre, upp o ner o fram o tillbaka, ja mest så där hela tiden, hehe! Han är tokig min buus..

Vid kvart i 11 hade vi tid hos BVC medans vi satt i väntrummet och vänta så satt där en annan tjej med som han lekte med, jätte söt liten tjej som bara var 2 dagar yngre än William. Han åkte ruchkana och tyckte det va jätte skoj. Så vägdes han, så nu väger han 9940 gram & va 80,4 cm :) Stor kille nu med andra ord :) Han fick även sin 1-års spruta, han blev ledsen när dom stack han, men värst va det nog för mig, jag började lite smågråta, för jag vet ju hur jobbigt jag tycker att det är. Men han skötte sig bra och jag är så stolt över honom ♥

Nu är det lunchdags för William, ska fundera lite på vad vi ska äta, så jag får bege mig ut i köket! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Vilken fin lite familj ni var! Bra blogg också

2008-09-10 @ 12:01:33
URL: http://snoj.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback