Onsdag 17/9

2008-09-17 08:40:44 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon! Ännu en natt med bra sömn, va är det här? Jag får inte börja vänja mig vid det bara.. För då vänder det säkert. Men så länge det flyter på såhär så njuter jag ska ni veta. När Jörgen kommit hem igårkväll så gick jag o la mig ganska fort, somnade nog med en gång.. Vaknade vid 6-tiden idag över att William letade efter sin napp, så det va bara att stoppa in den, och gå och lägga sig igen, vaknade när klockan ringde kl 8, så då fick jag gå upp och göra välling och byta blöja, hade helst legat kvar i sängen ett par timmar till, men skolan kallar..

Visserligen börjar jag inte förän 10.10 idag, så det är ganska slött^^ hehe.. Värre är det imorn då jag börjar 8.20 :/ Gaah, segt! men men, det är ju bara 2 dagar i veckan jag börjar så tidigt. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på efter att jag hämtat William på dagis vid 14, blir nog hem och mysa i vanlig ordning skulle jag tippa på =) Om ingen vill hitta på nåt?!

Nej nu ska jag se vad jag ska ha på mig idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback