Onsdag 3/9

2008-09-03 13:24:04 Dagboken
» Kommentarer(2) «


GRATTIS till min storebror som fyller 29 idag! GRATTIS GRATTIS!!
Imorse ringde klockan vid 8, så jag peta på Jörgen så han fick gå upp och göra välling till William medans jag satte igång och packa saker som han skulle ha på dagis, lite extra kläder o sånt som ligger där o som är bra att han har där. Sen blev det lite frukostdags och lek, innan det va dags att åka till dagis. Först va det lite sångsamling när vi kom, och det gick jätte bra, William följde med utan problem. Sen fick alla barn klä på sig för det va utelek, gick jätte bra vi höll oss lite avsides, och sen gick vi in o drack kaffe, men sen kom Williams dagisfröken in med han efter en stund för han va lite ledsen, så Jörgen tog han o tröstade honom och sen gick dom ut igen =) Han sköter sig bra mammas kille! Sen va det sångsamling innan dom skulle äta och då somnade William hos fröken, mammas söting! Sen åt dom lunch och det gick jätte bra, precis vad vi hade förväntat oss, eftersom han är så galen i mat! =)

Nu ligger William och sover middag.. Vi har precis rört ihop en lasagnette som jag hoppas ska smaka, för jag är jätte hungrig. Sen tänkte jag eventuellt gå ut o gå en sväng, Tänkte passa på att träffa Åsa, det va så längesen vi sågs nu. Inte setts sens Williams kalas, så det är på tiden nu. Tänkte jag skulle till Netto o kika lite med, ja vi får se helt enkelt vad som hinns med, nu däremot ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: E m m y (Amafäo)

ja jag gör fortfarande bloggdesigner.. men inte gratis :)

2008-09-03 @ 17:07:53
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skönt att det går så bra med William på dagis! =)

2008-09-03 @ 20:32:29
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback