Öppna Förskolan..

2008-09-15 20:56:05 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Självklart va min sista lektion inställd idag, så jag gick hem till Jessica och kollade på Våra bästa år, Stackarn Liam låg med 40 graders feber och va alldeles brännhet :/ Jobbigt för han, då febern riktigt slagit ut han :( Men han fick pencillin sen av sin doktor, så hoppas att han snart blir bättre. Inget skoj alls när dom är sjuka. Vid 14-tiden hämtade jag William på dagis, och sen traskade vi bort mot familjecentrum och träffade Karin, Åsa & Elin.. Det va 0-6 år idag. Stannade även kvar när det var för "Unga föräldrar", Tror att jag och William ska börja gå där igen, såg ju på han hur kul han tyckte det var =) + att vi kanske lär känna någon ny, aldrig fel! =)

När vi kom hem lekte vi lite och sen satte vi oss för att kramas lite så lillplutten somnade, så ja det va lika bra att lägga honom för natten då, så vi gick och bytta blöja, och tvättade rent snoppen noggrant! Sen fick han sin välling och sen somnade han som en stock, och då va klockan bara sju?!??! Men ja han va väl trött efter all lek på dagis och allt bus på ÖF :)

Så jag har gått o plockat o donat lite här hemma, tatt mig lite kvällsmat, så nu sitter jag o gör nada, bara slappar =) Kanske skulle ta mig en dusch lr ngt.. jaja vi får se =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja dopet blev verkligen super bra! =) Bättre hade det inte kunnat bli =) Haha! Ja visst är dom stolarna bra, jag hade en sån när jag var liten fast i den bruna/oranga fula färgerna haha =)

2008-09-15 @ 21:00:16
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så Mycket :-) Eran lille pojk är ju oxå sååå söt, guud va gullig han var när han traskade runt med vagnen. Måste verkligen vara en rolig ålder han är i nu, stor men ändå så liten=)

2008-09-15 @ 21:15:56
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback