Plugg, plugg, plugg

2008-09-29 14:31:51 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Massa plugg nu.. :/ Imorn har vi Engelska test, men jag behöver inte va så värst påläst då jag bara gått i denna engelska grupp sen i torsdags, så får göra testet mest för skojs skull, tills på onsdag ska jag ha läst en bok och ska recensera den och sen har jag läxa i svenska tills på måndag.. Det är nu det börjar kännas att man går i skolan.. Så jag får sätta mig ikväll en stund när William har somnat.

William va gladfis när jag hämtade honom på dagis =) Han hade dock inte sovit middag, utan ville leka istället så han somnade i bilen påväg hem. Så nu sover han, vid 4 ska vi gå till ÖF, och leka! =) Ska träffa Madelene & Linnea där, ska bli skoj, längesen vi träffade dom nu :) Så nu har jag precis tvättat håret för det såg hemskt ut innan..

Nej om man ska göra sig iordning, jag har lite tvätt att vika med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback