Söndag 14/9

2008-09-14 16:07:10 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Goood Dag! Låg o drog mig sent idag, strax innan kl blev 11 klev jag upp, fy det måste bli ändring på detta, nya tag imorn =) Vid 11 när jag bytte blöja på William, såg jag att hans snopp va väldigt svullen så jag ropade på Jörgen och bad han kolla med, o sen ringde jag till sjukvårdsrådgivningen och hon tyckte vi skulle åka in med William så dom fick kika på det. Så vi åkte in till akuten med pluttis, och dom sprutade in koksaltslösning i snoppen.. För att rensa, för det fanns antagligen nått smuts som gjorde detta. Sen ska vi göra rent själva nu, med koksaltslösning och han ska bada 3 ggr per dag så skulle det försvinna självmant. Hoppas verkligen det, vill inte se min pluttis gå o ha ont hela tiden :/

Ska börja tvätta nu ser jag, måste bara sortera tvätten.. William springer runt naken nu i lägenheten, han skulle vara utan blöja så mycket som möjligt tyckte dom, då den kunde vara en bov i dramat oxå. Det är ju trots allt väldigt instängt i en blöja. Så jag hoppas han blir bra snart, min lilla prins! :) Jörgen står i köket o ska laga mat till oss, är jätte hungrig nu.. Nej jag får ta tvätten.. o sen gosa med min prins! ♥

(Det kommer nog bli en hel del torka kiss inne nu, men det gör inget, det gör jag så gärna)

Kommentarer
Postat av: carina

Då var det som jag misstänkte när jörgen ringde mig, men det räcker med att tvätta noga varje gång med vanligt vatten med, varje gång man byter blöja. Krama lilleman från mig o erik

2008-09-14 @ 16:24:49
Postat av: Mezzie

OH lille gubben då :-/ Hoppas det försvinenr fort stakaren...



Sen är visst inte bara jag som tillbringar tid i tvättstugan idag då ;-)

Ha en trevlig söndag!

2008-09-14 @ 16:28:26
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback