Sweet Dreams..

2008-09-09 22:51:24 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Fullt ös idag, haha! :) Kanske inte dock med själva tvättandet.. men med lilleman buus. Han har blivit så fruktansvärt busig det senaste, gör han nåt han inte får så tittar han på oss först och vi säger nej, så ler han sådär busigt som bara han kan, och gör precis det han inte fick, men han är så go så man kan inte skälla på han för mycket heller. Man vill bara överösa han med massa massa pussar, det fick han väl så det räckte o blev över av Rocky idag, hehe.. Men han va ju framme och skulle pussa honom hela tiden, så han får skylla sig själv^^

Sen va vi iväg och handlade lite, lite go kvällsmat.. =) Mums! Sen har jag mest vikt tvätt och vart "hemmafruu" hihi! Imorn blir det iväg till BVC vid 11 snåret, sen är vi hembjudna till Åsa, eller vi ska leka iaf^^ busigt va? Hon höll mig faktiskt sällskap på lunchen idag..

Tänkte jag snart skulle knyta mig för natten, men innan dess ska jag ut en snabbis med Rocky, så han klarar sig, vore tråkigt annars om han ska behöva gå o vara nödig hela natten. Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Anna Ejemo.

mys!

2008-09-09 @ 23:00:20
URL: http://annaejemo.blogspot.com
Postat av: Christina

Det är nog inte samma för alla skulle jag tro. beror nog lite på hur mycket man har jobbat också. men men, det ser jag när jag får papprena hem.

2008-09-10 @ 10:36:00
URL: http://kicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback