Tisdag 23/9

2008-09-23 09:53:56 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Dagarna går fort, tiden bara springer iväg när man har roligt, hihi.. =) Vi är hemma från dagis och skola idag, just för att ta det säkra före det osäkra, dagis tyckte det va bra med. Men imorn ska vi allt gå. Har ju som sagt lite att ta igen efter denna jobbiga magsjuka, jag ligger nog aningen efter speciellt i Matten, får försöka räkna ikapp hemma, men jag finner aldrig tid och ro till det just nu. men men, får räkna effektivt på lektionen på onsdag istället, tror jag har matte då iaf.

Måste åka ut till Maxi idag, och köpa mera blöjor, dom har ju gått åt som smör i solsken nu när William haft magsjuka. Tror det nästan har gått ett helt paket. Man har ju typ fått byta på han var femte minut så ni kan ju gissa hur många blöjor man har fått byta? Nu är vi iaf friska, och jag hoppas på att vi ska vara det ett bra tag framöver nu. Sitta instängd i lägenheten är inte riktigt min grej, jag är helst ute och rör på mig hela tiden.

Funderar på att planera in en Borås-trip nästa helg oxå :) Då ska vi isf om allt går som det ska träffa Michaela & sötnosen Wilma =) Måste även in till Barnvagnscentralen och klaga lite, hehe. Men det är inte riktigt hundra än. Men det finns ju i åtanken, hade vart skoj att shoppa lite i Borås med :) Det hanns aldrig med sist jag var där. Nu ska jag gå ut med hundfan^^ hehe!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt det är friskt nu =)

Får vi hoppas det håller i sig nu oxå!

2008-09-23 @ 11:53:00
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du har blivit utmanad, kika in på min blogg! kram=)

2008-09-23 @ 12:50:24
URL: http://elidasofie.blogg.se/
Postat av: Mia

Bra att han är frisk nu, mer ekonomiskt=) hehe...tänk om ett år kanske han är blöjfri:)

2008-09-24 @ 00:05:49
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback