Tisdag 9/9

2008-09-09 07:39:19 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Veckorna går framåt.. Idag är det tisdag, så idag ska jag till skolan, igår va jag hemma för att jag fortfarande kände mig lite krasslig, William var oxå hem pga hostan, men nu mår vi alla bättre, tack o lov. Ställde klockan på 7 och gick upp och gjorde mig en kopp te, som jag fortfarande sitter med, William har precis ätit välling, så jag ska gå och byta blöja på han och ta på han andra kläder. Kl 9 ska han vara på dagis, sen ska Jörgen uträtta lite ärenden när han är på dagis.

Funderar om jag ska äta lunch i skolan idag.. det är ju lever, och jag gillar lever =) hiihi, sen när jag kommer hem ska jag göra det som jag alltid gör känns det som, nämligen tvättar, ingen som vill byta med mig? Så dagen är fullbokad det enda det finns tid över till är bus med William såklart, kanske en prommis om vädret tillåter efter skolan? Innan jag börjat tvätta.. ja vi får se helt enkelt.

Nej nu måste jag byta på lilleman och göra mig iordning, så hörs vi i eftermiddag, HEIPPA!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja och jag skäms nått såppass!

2008-09-09 @ 09:15:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback