Torsdag 11/9

2008-09-11 06:47:39 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag är det Elfte September, och va det är för en dag vet nog dom allra flesta, för tusentals människor i USA är detta sorgens dag, så vi ägnar en liten tanke åt alla dom som förlorade sina nära o köra den elfte September 2001. Tänk att det har gått 7 år sen det hände, det är nästan ofattbart egentligen..

Kl 6 ringde min klocka imorse, då va det bara att pallra sig upp o klä på sig. Jag och William har precis suttit o läst tidningen ihop :) (Ja, Jörgen idag har jag fkt läst tidningen) Ja ska strax sminka mig lite och sen packa ihop det jag behöver ha med mig till skolan, för vid 8 ska William vara på dagis, så han ska äta frukost där idag med. Imorn är det inget dagis för hans del, för dom har planeringsdag, så han får vara hemma istället..

Ska ha Svenska nu på morronen, skrivdelen.. Har alltid det på torsdagar. Får hoppas vi får skriva om nått intressant idag då =) Man kan ju alltid hoppas ;) Nej om jag skulle gå och kladda på lite smink kanske? Vi hörs i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog fler är tusestals människor som sörjer idag, skulle säga en hel nation!

2008-09-11 @ 15:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback