Utmaning

2008-09-21 22:38:56 Tidsfördriv
» Kommentarer(0) «


En utmaning jag fick av Lina
Regler: Beskriv först regler
Svara på alla frågor
Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.
* Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag? *
1. Gå upp
2. Plocka hemma
3. Vika tvätten
4. Laga mat
5. Handla

* Vad gjorde du för 10 år sedan? *
Då va jag 10 år, så ja jag lekte nog med mina komisar skulle jag gissa på..
 * Fem saker du skulle göra om du blev biljonär:
1. Köpa hus
2. Åka utomlands
3. Köpa allt matriellt jag vill ha
4. Ge min familj ekonomisk trygghet
5. Skänka en del pengar

* Jag vill utmana:

Emma, Jessica, Frida, Christina, Jonna, & Madde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback