Fredag 17/4

2009-04-17 09:49:42 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morrn Morrn ;D

Vart uppe sen innan 7 idag, har ju tvättat och donat.. =) Hängde ut tvätten på balkongen idag för solen lyser ju så fint, kanske det torkar lite snabbare ^^ Har hunnit lämna William på dagis, och nu slänger jag i mig lite frukost innan jag ska hämta tvätten, och vi ska ge oss iväg o slänga skräpet från igår. Gott att bli av med skiten, så slipper man tänka på det. :) Idag har vi inte så mycket planerat faktiskt. Ska väl träffa Åsa en stund i eftermiddag, och laga middag, idag ska vi äta kalops :-) Mumms!

Jag vet någon som fyller år imorn, vet ni det?
Nej nu bör jag gå ner innan Jörgen kommer och hämtar mig, han är o kör sin lillebror till tandis! Hejsvejs..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kan det vara någon som heter marie som fyller år morgon =)? hmmm

2009-04-17 @ 10:34:35
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika Jansson

Du fyller ju :) grattis hoppas du får en superbra födelsedag :)

2009-04-17 @ 15:58:46
URL: http://ulllrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback