Lördag 18/4

2009-04-18 09:35:02 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Mörrn Mörrn!!

i8Ingen sovmorgon idag inte.. William vaknade halv 8 o skulle ha välling, det var bara att kliva upp o göra välling till den hungrige stackarn. Sen fick han så snällt gå o väcka sin pappa. Så gick vi upp o åt frulle, eller iaf Jörgen och William jag måste vänta ett par timmar innan jag äter. :-) Fick ett gulligt grattis av min sambo idag.. =)

Ska inte fira min födelsedag direkt, ska bara en tårta som vi ska mumsa på senare idag.. Mer än så blir det inte idag.. Vi ska ut o gå sen, ska köpa så vi kan äta tacos idag, Jörgen har inget att säga till om då det är min dag i dag =) Så han får så snällt äta eller vara hungrig :)

Har precis vikt in gårdagens tvätt så nu hänger det inte överallt, vi har väl precis bestämt att vi ska gå till Överby och handla nu, och gå hem.. Hurtigbullar, japp det är vi det :) Hahahaha.. Nej nu ska jag göra mig iordning så det händer nåt här hemma.. Jörgen ska ju sova ett par timmar innan han ska jobba ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ingen vanlig dag för det är Maries födelsedag, HURRA HURRA HURRA



Ett otroligt stort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en super dag. Det är ju iaf toppenväder =D.



Många många kramar!!!

2009-04-18 @ 11:15:25
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

Grattis på din dag!

Hoppas du får en super fin födelsedag!

2009-04-18 @ 12:40:07
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja må hon leva , ja må hon leva uti hundrade år :)

Grattis Marie på 21 års dagen . Önskar Emma , Jimmy och Benjamin

2009-04-18 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback