Onsdag 15/4

2009-04-15 10:23:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja hallå ja..

Klev upp runt 8 idag och det var den vanliga morgon rutinen nu, byta blöja, ge välling, knalla iväg till dagis.. Har ätit lite frukost och nu sitter jag mest bara här och kollar runt lite. Vädret är väldigt tråkigt, mulet och regnet hänger i luften så vad hittar man på då ?  Sitter inne och bara myser? Tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé :-) Hihi..

Har egentligen inte så mycket att skriva idag, :/ Händer inget speciellt idag.. Har inga planer alls, så jag antar att det bara blir att gosa så mycket som möjligt då jag är ledig idag, imorn däremot är det skola, och jag har engelska prov, så jag kanske skulle läsa på lite, inte för att ja brukar göra det men ja för ovanlighetens skull..

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja precis, passa nu på att läsa lite engelska. Du har det alldeles för bra i skolan annars =D

2009-04-15 @ 11:03:35
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback