Onsdag 22/4

2009-04-22 09:43:51 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Tjena Mors!

Sovit som en princessa inatt.. =) Vid halv 8 var de en liten kille som ropade på mamma.. Så det var bara att knalla upp och hämta honom, gick och bytte blöja på William och tog tempen, idag är han feberfri, jätte gott! Han är jätte pigg  och jävlig som vanligt ^^ Men gott att han är pigg iaf :-) Tog mig ett långt o varmt bad imorse när resten av familjen satt och åt frukost, åååh va skönt det va! Finns inget goare än att bada.. William ska också få bada idag,

Dom ringde Jörgen nu om den där bussutbildningen han ska gå, och han börjar den 4/5, så det är ju inte så långt kvar tills dess, måste erkänna att jag kommer ha lite svårt att se han som busschaufför, haha!! Men som sagt det är ju ett jobb, och något annat jobb verkar ju inte gå att få i dags läget.

Alldeles strax ska vi klä på oss och gå ner till tvättstugan har bokat tvättpasset mellan 10-13. Inget vidare roligt men det får gå. Skulle träffat Amelie och Hugo idag egentligen, men vi fick skjuta på det då William inte vart riktigt kry så han får vara inne idag iaf om febern håller sig borta, så kan han få gå ut imorrn.. Men dagis skippar vi resten av veckan..

Nej nu ska jag göra iordning tvätten och klä på min son :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt med utbildning för Jörgen! Lycka till! :)

2009-04-22 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback