Onsdag 29/4

2009-04-29 09:46:36 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn..

Gissa om jag är trött idag? När William vakna vid halv 8 va jag helt död! Och ändå har jag sovit hela natten utan avbrott! Jag känner mig fortfarande helt slut i kroppen, så det blir nog att vila en stund sen, förstår inte vad det är med mig? När vi orkade ta oss upp ur sängen fick William välling, innan vi klädde på oss och gjorde oss klara för att ta oss till dagis. Idag cyklade vi faktiskt hela familjen, nu när vi har 2 cyklar igen, Jörgen lagade ju min cykel igår =) Gött, nu kan man ut o hitta på sånt bus igen ^^ Och William tycker faktiskt att det är väldigt roligt att cykla :) Hihi..

Idag har vi inga "måsten" Gud så gott! Ska bara slappa och ta det lugnt, jag däremot ska alldeles strax gå ut med Rocky! Sen kanske om jag orkar så borde jag vika in gårdagens tvätt, men jag får se på det :P Hehe. Jag ska nog göra mig en kopp te innnan jag går ut med hunden, om de går gå ut med han vill säga.. Med tanke på hur det va sist vi va ute så ja.. Då stack han ifrån mig för han såg en humla, får la se hur det går idag.. HAHA!

Nej nog babblat här hörrni! Ha en bra onsdag, så hörs vi ikväll! ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

han ger dig en puss som tack :)

2009-04-29 @ 10:26:42
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback