Söndag 12/4

2009-04-12 21:09:39 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Kväll allesammans!

Gårdagen var jätte lyckad =) Vi va först hemma hos Johanna och Markus, sjöng Lipz och hade trevligt, runt 6 tog vi oss en prommis ner till stan och Villa Stranna. Sen vankades det buffe, och gud va gott det va. Det fanns allt, potatis, prinskorv, köttbullar, HUMMER!!, lax mm.. Underbart! Så vi åt och vi drack J Hade jätte trevligt, runt 12 blev det en sväng in på Lippan och dansa gärnet, men vet inte va det va med mig, för strax efter 01, så va jag helt slut.. Jag ville bara äta o sen hem och lägga mig, tror Emma kände likadant, det blev iaf en mos med kebabsås och en taxi hem!

 

 Idag har jag varit på Benjamins dop, Amelie kom och hämtade mig vid halv 11. Lite jobbigt va att det va högmässa, dvs en jävligt lång gudtjänst. Men blev en hel del kort tagna som jag håller på och skicka till Emma nu. Fikat va jätte trevligt, goa tårtor som hon bakat, och Benjamin fick jätte fina presenter.. När jag kom hem hade Jörgen och William gått ut på promenad, så jag donade och grejjade lite hemma, skönt att få plocka i lugn och ro, när dom kom hem lagade vi middag. Stekt falukorv och stuvade makaroner =) Mums, William har blivit som jag var när jag var liten.. galen i korv!Ni skulle bara veta vad min matsedel bestog av när jag va mindre, haha ^^ Ni skulle garva :P

 

Fick även åka en sväng till affären och handla, va slut på både det ena och det andra så dags att fylla på. Imorn är det sista lediga dagen innan det är skoldags igen. Jag vill verkligen inte :/ Vill vara hemma med mina älsklingar, men det är ju tyvärr inte möjligt! =( men men.. det är mjukstart på tisdag iaf. Imorn eftermiddag har jag bokat tvättstugan, och vi har sjukt mycket tvätt denna veckan igen, Hur det nu är möjligt? Jag fattar inte det, och vi är liksom 3 personer? Men jaja.. Bara tvätta och se glad ut.. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling som somnar snart ^^

 

Hoppas ni har haft en trevlig helg och påsk =)

 

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: jessica

tvätta 2 ggr i veckan så slipper ni så mkt tvätt :P

2009-04-12 @ 22:58:50
Postat av: Emilia

säger samma som jessica.. vi tvättar med två gånger i veckan.. och tvättkorgen är full varje gång =)

2009-04-12 @ 23:55:34
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

vi tvättar nästan varjedag och vi är 4 stycken.

2009-04-13 @ 16:05:23
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Emilia

Varför får ni bara tvätta en gång i veckan ?

2009-04-13 @ 22:08:46
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback