Söndag 5/4

2009-04-05 09:42:56 Dagboken
» Kommentarer(10) «


Morsning Korsning =D

Igår var jag helt slut, efter att jag vart ute med Rocky vid 9, så gick jag o la mig halv 10! Fattar ni halv 10?! Men jag somnade gott.. Gick upp vid 9 idag =) Lovely.. Eller ja William ville upp vid halv 6 första gången men jag lyckades få han att somna om till 9 blev det då, inte mig emot! Så nu har vi hunnit med 2 blöjbyten hittils, han ska ju ALLTID skita typ 5 min efter att man bytt kisseblöjan, intressant vetande va? Men idag har vi iaf ingenting planerat.. William springer runt här mellan sitt rum och vardagsrummet så jag passade på att skriva ner lite här innan han vill leka med sin gamla morsa ^^

Igår hade vi en trevlig shopping ihop med Emma och Emilia.. Dock blev det inte så mycket handlat men hittade iaf en Piké till William, tycker dom är så himla snygga! Sen blev det Ballerinaskor till mig, och ett par foppatofflor till William =) Själv tycker jag att dom är fula, men dom va så söta till barn så han fick ett par, svarta sådana =) Sprang runt i dom hela eftermiddag igår, passade även på att mäta hans fot när vi va på skopunkten. Han där sa att William ska ha 24-25 på deras skor, han har ju JÄTTE fötter för guds skull.. Ni som har barn på 1,5 år hur stora fötter har dom?

Nu väntar vi bara på att pappsen ska vakna, han ligger och snosar kudde så gott så.. Han jobbade ju igår så han va hemma rätt sent inatt.. Får se vad vi kan tänkas hitta på idag, nåt blir de väl alltid, nej nu är det tyst här måste se vad William hittar på för bus..


Kommentarer
Postat av: Christina

Min son har strl 22 på gummistövlar och 23 på sina vinterskor nu i alla fall. men ska kolla nästa vecka om jag kanske behöver köpa större skor nu.

2009-04-05 @ 10:09:23
URL: http://christinasundqvist.blogg.se/
Postat av: jessica

han kan ju inte ha så stora..23 tippar jag på. liam har 26 på sina skor nu å 24 på gummistövlar..

2009-04-05 @ 10:35:22
Postat av: Jelika

Tore har stl 20 på sina skor och stl 19 på sina gummistövlar. 22 har han på vinterkängorna som åkte i soptunnan igår och de är riält förstora men jag fick de gratis och han kunde gå i dom och de glappade inget.

Ska åka och mäta Tores fötter snart så jag vet vad jag ska för stl nu i vår då man måste inhandla lite nytt.

2009-04-05 @ 10:44:22
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Natta

Tilde har 22 på sina vårskor nu..men då är dom lite stora för henne!

2009-04-05 @ 11:44:35
URL: http://familjencedergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alvin har strl 22 men dom är dock lite för stora.. så det låter lite väl stort

2009-04-05 @ 15:53:38
URL: http://www.metrobloggen.se/alvinsmamma
Postat av: nalle333

"Pluttis" har storlek 23 nu. (17 mån gammal).

Men h?n har storlek 24 på de skorna som h?n har nu. Men då ligger det en extra sula i.

Att köpa skor till barnen är kanon viktigt! "Pluttis" får icke ha annat på fötterna än PAX & KAVAT. Alla andra skor anser jag vara skit och ge otillräckligt med stöd.

2009-04-05 @ 19:43:20
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Anonym

min pojk är 4 år och har storlek 26/27

2009-04-05 @ 20:57:14
Postat av: Emma

=D Ja han kan allt charma allt i sin väg, hiihi.



Jätte skoj att se honom "dansa" haha

2009-04-05 @ 22:05:45
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: carina

Men hur kan dom säga att han ska ha den storleken? Jag mätte ju hans fötter

förra lördagen på Deichman och då var hans fot 13.5 och det är ju storlek 22 eller max 23.Det beror på skorna ju.

2009-04-06 @ 19:36:07
Postat av: Jonetta - Mamma till Emilia & Emma

köper bara kavat skor till Emilia, hon är 2år och 2mån o hon har strl 23 nu.

2009-04-06 @ 20:59:12
URL: http://mammajonetta.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback