Tisdag 7/4

2009-04-07 10:24:14 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå Hallåå..

Ingen rolig natt, har haft svårt att sova pga ett svidande munsår, ser lite bättre ut idag men fyfan va det är jobbigt! Önskar det kunde försvinna så man kunde känna sig lite normal. Men men, snart ger det väl med sig hoppas jag! Vi har inte hunnit med mycket idag, jag har inte ens fått på mig vanliga kläder än, sitter fortfarande i morgonrocken och William har fortfarande jamas på sig.. Men vi är ju faktiskt lediga o då får man slöa hela förmiddagen.. När William nanar middag tänkte jag ta mig ett bad, känner att jag behöver det, o sen ta tag i tvätten som ligger och väntar på mig.. Ska bara hitta orken också?

Idag ska vi väl inte göra så väldans mycket.. Det finns inget planerat på schemat iaf, mycket gott! Nej om man skulle slänga nåt i magen för det kurrar något hemskt just nu, hunger hunger!! Ska kolla frysen också vad vi ska ha till middag, är lite smått sugen på ugns stekt falukorv och hemmalagat mos :) Nom nom!! =)

Får säga Grattis till min barndomskompis Jeanette som fyller 21 idag.. =)

Kommentarer
Postat av: jessica

finns det inget på apoteket mot munsår då?

2009-04-07 @ 10:46:11
Postat av: Emma

Ursch vad jobbigt med munsår!

Har själv aldrig haft det men det måste ju göra grymt ont

2009-04-07 @ 12:35:36
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback