Torsdag 16/4

2009-04-16 09:46:05 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morsning korsning ;D

Vilken härlig dag.. *lalalala lalala* Solen skiner och vädret är underbart.. Kan inte bli bättre.. Blir på så underbart humör när solen skiner.. Har redan kommit ut på en liten promenix när vi lämnade han på dagis. Blev bara och lämna han i tamburen för dom skulle ut och leka. Gott för han o slippa den där tjocka dumma overallen ute nu iaf, och bara ha regnisar på sig :) Alldeles alldeles strax ska jag gå och äta frukost, så jag har lite ork att plugga engelska.. Iof så är det ganska lätt så jag behöver inte hård plugga, men jag borde nog läsa igenom det en gång iaf :-)

Slutar sent idag :/ Tråkigt.. Sen blir det bara hem och göra middag, tänkte vi skulle äta sill och potatis. Jag är liiite sugen på det faktiskt, men får väl se om mina killar vill äta sill med mig, annars får dom helt enkelt äta något annat, höhö! Vi skulle behöva ta någon dag här framöver också och rensa ur våran klädkammare så vi kan få lite ordning. För det ser bara ut som ett rum man kastat in allt man inte behöver just nu, förjävligt!

Får se om vi kanske hinner med det i eftermiddag/kväll.. Nej nu ska jag röra mig mot köket och sen pluggeliplugga..

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vad du är söt!!

Men shit vad ont det gjorde alltså!!

2009-04-16 @ 19:52:48
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback