Torsdag 2/4

2009-04-02 09:53:13 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morrn Morrn..

Usch va trött jag va imorse, ville inte alls stiga upp ur sängen, men Jörgen skulle iväg och William ville ha välling så jag fick så snällt kliva upp vare sig jag ville eller inte.. Det blev välling 2 blöjor bytta innan vi kunde ge oss iväg till dagis. Idag ska dom äta påsklunch, mums va gott! Samt att dom ska klä ut barnen till påsk kärringar! :) Ska bli roligt att se, nästan så jag får ta med mig kameran och knäppa ett kort på honom när jag hämtar han sen .. Men innan det är dags för hämtning har jag en del saker som skall göras, jag ska städa.. Ingen storstädning men iaf dra ett varv med dammsugarn, plocka undan Williams leksaker som han slänger överallt, ja jag gillar inte när dom ligger över hela lägenheten, utan han får gärna hålla dom i sitt rum.. Men försök o berätta det för honom?

Sen har jag även en hög med tvätt att vika och lägga in i garderoberna.. Plus att jag skulle behöva putsa rutorna eller ja iaf balkongdörren, för där är det en massa fina handavtryck och fingeravtryck, undra vem dom kan tillhöra? Kan inte vara William va? Hehhehe.. Nej om jag skulle ta tag i mina sysslor så jag kommer någon vart innan vilden kommer hem igen.. ^^ Puss & Kram..

Kommentarer
Postat av: jessica

haha kan vara svårt för barn att hålla sina leksaker på rummet..=P..påsklunch kallar jag inte det för dom får..stekt kyckling & potatisgratäng..tråkigt ju

2009-04-02 @ 10:05:13
Postat av: Lotta

Oj dom är ju för tidigt ute för påskkärringar. Är det inte en vecka kvar tills dess? :)

2009-04-02 @ 11:05:59
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Emma

Du måste fota honom när han är utklädd =D

Han kommer ju vara den absolut gulligaste påskkärringen! =D Eller gubben, haha



Haha ja visst ska livet bestå av det =D Det är ju jätte mysigt. Tråkigt bara nu när alla snart kommer börja jobba/plugga

2009-04-02 @ 11:29:17
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback