Tvätt, Tvätt, Tvätt!

2009-04-06 21:44:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja vi kom allt iväg och handlade idag.. Jörgen köpte sig en förpackning med nutrilett då han känner att han behöver ner i vikt så han ska väl ge det ett försök, jag smakade på en drink o det smakade röv! Hade aldrig klarat att dricka ett helt glas utan att behöva kräkas, usch bevare mig väl! Men vill han dricka det så får han de, jag håller mig till den goa maten.. =) När vi kom hem va det läggdags för William, blev en sen middagsnap och sen vaknade han inte förän klockan va närmare halv 5! Så hjälpte han oss med sista tvätten , pelleredig som han är! Nu ska skiten bara vikas in i garderoberna också . Får se om jag orkar det ikväll, vagnen ska fixas också, ska sätta på klädseln på den.. Lättare va det med Smart Duon än Scootern här är ju massa små pill, men får ge mig på det sen tror jag.. Nu sitter jag mest här och beklagar mig över mitt svidande jävla munsår!! Bara det är läkt till på lördag då vill man ju se någotsånär respektabel ut.. Men det ger sig!

Det va en himla massa tvätt att tvätta idag, jag fattar det inte.. Är ju bara en vecka sen vi tvättade sist knappt det ens en gång. Sen kom Carina och lånade William en stund det va en aning skönt må jag säga.. (Får man säga så om sina barn?) Han har vart elak till tusen idag iaf mot mig, tror han slitit av halva mitt hår idag, han drar inte nådigt vill jag lova, så med världens spränghuvudvärk så var det skönt att kunna lägga sig och vila en stund utan att behöva bli totalt misshandlad av sin son. Jag har precis lagt William, eftersom han sov middag så sent fick han lägga sig lite senare idag..

Snart sängdags för oss också! Imorn skulle jag behöva städa, får se om jag orkar med det på förmiddan, går ju faktiskt ganska fort, :) Sen ska William få ett bad också, nej nu ska jag lägga mig i soffan en stund och bara mysa =)

Kommentarer
Postat av: jessica

skitunge =P jag fråga han allt vad han gjorde med dig & han berätta allt det & att du sa jaja..han stod utanför mig å ropa med..han skulle ha kaka..& så skulle han komma

2009-04-06 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback