Utmanad av Emily

2009-04-04 10:12:36 Tidsfördriv
» Kommentarer(3) «


Fyra tvprogram jag brukar se:
* Grey's Anatomy
* Desperate Housewives
* Criminal Minds
* Våra Bästa År

Fyra saker jag gjorde i går:
* Promenerade
* Handlade
* Fikade
* Bytte sjukt många bajsblöjor

Fyra som står på min önskelista:
* Bli smal
* Ny garderob
* Mutcho pengar
* Ny grejs till kameran ^^

Fyra saker jag avskyr:
* Falska människor
* Folk som snackar skit hela jävla tiden
* När min son är sjuk
* Att vara fattig :P

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Fotografera
* Shoppa lite FÖR mycket
* Mysa med min familj
* Festa med min underbara vänner =)

Fyra saker jag åt i går:
* Smörgås
* Chips och Dip
* Paj
* Knäckebröd

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Nova
* Leon
* Amanda
* Ellioth
(Ni kanske förstod hur mycket lättare jag ttycker det är med tjejnamn)

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
* Fotograf
* Webdesigner
* Barnmorska
* Sjuksköterska

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* MAX
* Mc Donalds
* Kinamat
* Sibylla
 
Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Jörgen
* Jessica V
* -
* -

Fyra bloggar jag utmanar:

* Emma
* Sandra
* Amelie


Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket shopping?? Haha det behövs inte vi fick ju iaf en hel dag tillsammans, jätte trevligt verkligen! =D Tack själv

2009-04-04 @ 20:14:15
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag gör detta när jag kommer hem ;)

2009-04-04 @ 20:20:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

=D Men jag tycker det är jätte roligt att du ville följa med =D. Så dansar vi loss sen =D

2009-04-04 @ 23:30:44
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback