Fredag 14/8 - Update

2009-08-14 23:00:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hejhej..
Hoppar in här och uppdaterar lite, det har vart skönt att haft en liten paus. Jag har änna kännt att jag varit tvungen att skriva innan som ett illa måste, och så ska det inte vara, jag ska blogga för att jag vill och inte för någon annan orsak. Så det kanske blir så i fortsättningen med, och det är inte alltid man är på topp, jag har inte varit det den här veckan. Haft en jobbig förkylning i kroppen bland annat, sen har det vart lite annat jobbigt, men det kommer jag inte ta upp här, det är hursomhelst saker som har löst sig. :)

William har ju börjat på dagis igen, det känns skönt att komma tillbaka till rutinerna igen och till vardagen nu när ledigheten tar slut. William behöver få komma dit och träffa sina kompisar, vi ser ju hur han utvecklas som person när han får vara där. Vi är glada att han får gå på ett sånt bra dagis, och är sååå nöjda med personalen. På måndag börjar jag skolan igen, och William får börja gå efter sitt nya schema, det ska nog funka superbra tror jag!

Annars har veckan vart rätt så lugn, i helgen jobbar Jörgen som vanligt, idag i Sollebrunn på Arvingarna, imorn skulle han till nåt nytt ställe, Hunnebostrand tror jag det va (?) Är inte helt säker, men ja det ger sig! Hehe. Idag fick vi paket på posten på tal om annat från H&M! Kläder till mig och William såklart, men dom får han inte nu, utan det ska bli födelsedagspresenter. Får se vad man ska köpa mer till han, ska ge mig ut i veckan tänkte jag, eftersom han fyller nästa måndag, jisses.. Tiden går så fort! tänk att min lilla kille snart är 2 år!! Helt ofattbart.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok, och sova.. =)
Jag återkommer en annan dag <3

Kommentarer
Postat av: Tuss

Självklart ska du blogga för att du själv vill och inte för ett måste. ett krav du sätter på dig själv?

2009-08-17 @ 17:26:23
URL: http://maravilhosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback