Fredag 28/7 - Fotografering

2009-08-28 11:19:14 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Hej!
Klockan ringde tidigt imorse igen.. Men då va vi redan vakna för William kom in till oss vid kvart över 6! Hoppas han slutar med att gå upp sååå tidigt snart. Men idag gjorde det iof inget eftersom han skulle vara på dagis kl 8. Och jag hade tråkig jävla matte, men ja det gick väl rätt fort ändå.. Skönt att ha denna veckans lektioner avklarade. Och bara njuta av allt vad helgen har att erbjuda. Snart borde jag dock gå o rota i min garderob för o se vad jag ska ha på mig, eftersom Madde kommer om 45 min, hon ska fota mig! Ska bli kul, va längsen jag blev fotad nu, så får se hur det ska gå, hahahha!

Sen kommer Erica hit. En gammal vän från Borås. Ååååh vad jag har saknat henne, det va evighetersen nu, senast måste nog ha varit på Williams dop. Blir väl kanske en sväng ner till stan och luncha! Sen måste vi åka och handla till kalaset, en massa måsten idag.. Och ikväll ska jag tvätta.. Som vanligt?! Jaja.. No life!

Men nu måste jag leta kläder..
See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback