Lördag 15/8

2009-08-15 22:03:33 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå Hejsan!
Japp idag är jag tillbaka o kladdar här igen :)
Dagen idag började tidigt för vår del, lite för tidigt om jag får tycka så? Wille vaknade vid 7 o skulle gå upp, jag var rena zombien då juu.. Jisses! När pappsen vaknat till liv åkte vi till Maxi och handlade, Rockys mat hade tagit slut och han va hungrig så det va inge mer med de, samt att vi behövde fylla på blöjförrådet, så nu har han ett tag till !

Sen va det bara myspys på schemat, vid 15.45 hade Jörgen fått en tid på Jourcentralen eftersom han har en ögoninfektion som inte vill ge med sig, men nu fick han en liten starkare salva att droppa i ögat så hoppas vi att det ska ge med sig denna gången. Carina tog William nu en stund på eftermiddagen, jag va såååå trött. Jag hade nog kunnat somna stående om det va så. Ja är så trött numera, börjar fundera på om man kanske har järnbrist lr ngt. Kanske vore värt att kolla upp?

Annars är det en lugn lördagkväll hemma hos oss, Jörgen är iväg o jobbar, William sover, jag har precis vart inne och pussat lite på honom, min älskade prins! Jag sitter faktiskt och kollar på min favorit film Twilight! Kan inte se den filmen någon gång för mycket. Jag längtar sååååå tills November då New Moon kommer. Men jag måste nog säga att den film jag längtar mest av i Twilight sagan är Breaking Dawn! :) Nej nu har jag väl babblat tillräckligt, nu ska jag fortsätta se på min älskade film.. <3 Ha en fin lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Jo, jag längtar också mest efter Breaking Dawn, den blir spännande. Men min favorit bok är nog Eclipse så jag hoppas den filmen blir riktigt bra. Har du sett sneak peaken från New Moon eller? Va mysigt vi ska ha på premiären vi tjejer! ;)

2009-08-18 @ 10:08:48
Postat av: Nikki

Håller med dig! Längtar också efter breaking dawn, ska bli spännande att se hur de gör den. Men jag längtar som en tok efter new moon också. Den kommer ju ut den 20 november och den 25 ska vi ha tillökning. Jag planerar att knipa!

Inte ofta jag kommenterar men jag brukar kika in och läsa din fina blogg!

2009-08-18 @ 20:53:31
URL: http://nikkimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback