Lördag 22/8 - Djurparken & Ny säng

2009-08-22 23:00:46 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Long Time No See..!
Mycket har hänt sen sist jag skrev.. Vi har haft fullt upp..
i Torsdags förmiddag styrde vi bilen mot Borås Djurpark. Men när vi kom till Fristad så såg jag att jag hade glömt bankomatkortet hemma, *paniiiiiik* Men som tur va kunde mamma legitimera mig så jag kunde ta ut pengar, passade även på att hämta ut en ny internetdosa, eftersom Swedbank i Trollhättan är totalt IQ-befriade! Men hursomhelst så hade vi en jätte trevlig dag på Djurparken.. William älskade att gå och titta på alla djuren, favoriten va nog elefanterna och björnarna.. Vi kom precis när dom höll på att mata björarna. :) Jag köpte även en gosistiger till han som han numera inte släpper, antar att det blev en favvis!

I fredags hade vi slapp dag, William va på dagis och busade, jag hämtade nyckeln till Kvarterslokalen, och sen va vi iväg och handlade inför kalaset. Fick inköpt både kakor, ballonger och lite annat smått o gott. Och superduper snälla Josefina ska hjälpa mig med tårtan, hon va så himla snäll och ställde upp med att baka hela tårtan. Jag kan inte mer än att tacka så hjärtligt för det, jag är sååååå himla kass på att baka. Så det var rätt gött att slippa just den biten.

Idag har vi varit på mitt favorit varuhus nämligen IKEA! Det blev köpt en ny säng till William, madrass, täcke, sängkläder med mera.. Man kommer aldrig hem tomhänt från Ikea, oftast med mer saker än man åkte dit för. Men så kan det gå. William ääääälskade sin nya säng, och hoppade upp o ner ur den heeela tiden! Våran stora kille! Ikväll har jag varit hemma hos Jessica och färgat håret, så nu är ja fin i det med igen =) Imorn är det barnkalas som står på schemat, ska åka och inhandla en skjorta till William, och sen förbereda med dukning o sånt. Morgondagen kommer nog bli kanon.. Slänger in lite bilder ist :)












Kommentarer
Postat av: emilia

Vilken fin säng Willian har fått=) Jo det ska bli kul att ses imorgon... Kram

2009-08-22 @ 23:38:11
Postat av: Ann

Vad fin rum William har :)

2009-08-23 @ 00:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback