Lördag 29/8 - Kalastaaaaajm!

2009-08-29 08:06:48 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God "tidiiiig" morgon!
Ja fyyyy.. William bestämde att vi skulle gå upp 06.20 imorse, jag va inte pigg.. Försökte söva om han i hans säng, men det gick inget bra så vi låg o gosa istället, som den gos han är låg han o kramade om sin gamla mamma och pillade mig i håret. älskadeälskade duuu.. Efter en stund gick vi in till pappsen för att trackassera honom lite, men det va inte så intressant så vi gick upp istället. Fixade lite välling, och nu tittar vi på Nicke Nyfiken!

Fast William springer iof lite fram och tillbaka, han ska göra så mycket saker hela tiden. Haha! Idag är det fullt upp, vi ska grejja i lokalen när Jörgen vaknat, blåsa ballonger, och göra fint där nere igen. Vid 15-tiden börjar kalaset, det stora kalaset. För hela tjocka släkten :) Vi kommer bli ganska många, heheh! Men det ska bli roligt, får se till att batteriet på kameran är laddat så jag kan få många fina bilder på min älsklings kalas!

Nu är det myyystajm!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: hehe ah. jag längtar tills New Moon kommer ut ;) Vad kmr du ha under kategorin Twilight sen då? :)

2009-08-29 @ 12:09:57
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback