Onsdag 26/8 - Bio?

2009-08-26 12:51:25 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå mina kära vänner!
Imorse steg vi upp tiiidigt, för tidigt för min del, jag va helt död imorse, men ja halv 7 ringde klockan för väckning. Upp o klä på sig, göra iordning mig och William. För William skulle vara på dagis strax innan 8 så han kunde vara med på frukosten och jag hade min lektion 8.20. Seeegt vare. Men nu är det över o det är skönt. Haha..

Dagens planer? Ska strax iväg och ta en fika med Jessica på ritz :) Mumma.. Sen är det dags och hämta hem lillkillen från dagis. Han har säkert haft det jätte bra där med sina kompisar. Ikväll tänkte jag och min bejb gå på Bio och se Harry Potter. Hoppas den är bra, det verkar som att den ska vara det iaf. Men ja vi får se. Jag är faktiskt lite mer sugen på att gå och se den nya Beck filmen, älskar Beck! Men det blir nog bra i slutändan..

Tack för alla fina kommentarer ni skrivit, det värmer att höra..

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hahahah ja det kan man säga, han fick frukost sen i stället =) kände att det var en bättre idé

2009-08-27 @ 09:02:06
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback