Tisdag 25/8

2009-08-25 09:26:36 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Goder Morgon!
Sovit gott? Det har jag.. Dock kom William in till oss 4 imorse, men han hittade inte sin napp så jag fick följa med han tillbaka och leta efter den sen somnade han om så gott igen så. Strax efter 7 va det uppstigning och dags för frukost. William skulle såklart ha gröt, och snäll som jag är så fixade jag givetvis det till honom :) Sen klädde vi på oss och gick till dagis för o lämna våran stora kille där!

Jag ska alldeles alldeles strax ta tag i tvätten och få det gjort för den här veckan.. Lika bra! Dom ringde från Lärcentrum (min skola) imorse och berättade att jag kommit in på Webdesign! Åh va glad jag blev. Det va ju en kurs med väldigt få platser och väldigt mycket sökande, så jag kom som reserv, men nu är det väl någon som hoppat av och då fick jag en plats istället, ååååh va jag är glad! Det som är mindre roligt är väl att nu måste jag köpa ytterligare en bok, vilket betyder ytterligare en utgift bortsett från alla tusen räkningar vi har, men men..

Annars idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det ger sig!
Nu vart det tvättdags..

Kommentarer
Postat av: sofia

tack, jo det är alltid bäst o tag i det. hehheh vilken superfin design du har fått till nu! gjort själv?

2009-08-25 @ 09:28:38
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Sandra

trodde alla fick välja? jag får ju välja på både källstorp, skogshöjden och björndalen. Får väl välja kronogårdne om jag skulle vilja också. Så det valet får väl alla?

2009-08-25 @ 09:58:45
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Knepigt isf. För jag valde en dagmamma men fick ändå välja mellan förskolor

2009-08-25 @ 10:35:28
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback