Tisdag 4/8

2009-08-04 12:31:59 Dagboken
» Kommentarer(8) «


God Dagens..
Igår va jag på så kasst humör hela dagen, så hade jag uppdaterat bloggen igår hade det bara bestått av gnäll, gnäll, gnäll.. På kvällen igår efter jag hade tvättat klart blev jag så himla less på allt så jag gick ut och gick i 45 min för att rensa skallen, det är mycket nu, mycket jag inte klarar av, helt enkelt alldeles för mycket för mig! För mycket känslor som svallar över och oftast känns allt bara piss! Men jag antar att det är så ibland, man orkar inte alltid, och JAG orkar inte vara på topp!

Gick och la mig tidigt igår, sov ända till 9 imorse, men har sovit apdåligt, ont i magen :/ Har jag iof fortfarande, men men.. Dessutom är William inne i en jobbig period just nu, han trotsar till tusan, kastar saker och lyssnar inte för fem öre. Idag fick Carina komma och ta han, och då känner jag mig ännu mer kass, när jag inte orkar så lämpar jag över det på någon annan ist! Blä vilken hemsk mamma jag är :( Känner mig iaf som det ! :/

Annars händer de inte mycket idag, ska träffa Emma en stund i eftermiddag och gå ner till stan. Annars blir det lugnt!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är världens bästa Marie! Alla kan ha dåliga dagar och ibland orkar man bara inte ta hand om vardagen...

2009-08-04 @ 12:38:53
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: jessica

ja så är det i trotsen..tänk på mig som har vart själv i tio år...

2009-08-04 @ 12:55:49
Postat av: Sandra

Du är ingen dålig mamma Marie. Alla har vi dåliga dagar och jag är också i en sån period nu. Allt känns förjäkligt men på nått sätt måste man tänka positivt. För det är ju våra barn vi lever för. Det är dom som gör vår dag (kanske inte alla dagar). Och det är verkligen inte fel med att lämna bort William när du inte orkar.

2009-08-04 @ 13:05:29
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALLA barn trottsar, det är bara att ta tag i de....Hur skulle de se ut om alla lämnade bort sina ungar under denna period?????

2009-08-04 @ 13:10:58
Postat av: Emilia

Jag hållet med sandra.. Marie det finns dagar då alla mammor känner att dom inte orkar med.. Bara för att man är mamma måste man inte vara stark och glad varje dag... Du vet att du är en jätte bra mamma till Willian och det vi med om.. Men ibland orkar man inte helt enkelt, och då är det skönt att bara lämna bort dom några timmar...

2009-08-04 @ 14:33:57
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jasså? Trodde han blivit anställd igen och att det var rätt säkert? Fan va kass!

2009-08-04 @ 15:35:03
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: marianne

Dåliga dagar har alla utan att man behöver vara kass.

Men sådarna perioder av trotts komme med gämna mellanrum på olika sotters vis.. det tillhör...

så håll ut tills han blir stor nog att flytta hemmifrån. o du kan ju allt id få en paus när han är i skolan eller så. Gäller bara att ta till vara på stunderna att ladda batterierna. Där i mellan finns även väldigt bra stunder.



Må gott o ha en bra dag

2009-08-04 @ 16:03:16
Postat av: Jessica

hehe Tack :) jag är nöjd :)



Marie, du ska absolut inte ha dåligt samvete för någonting! du är en underbar mamma till William och lägger ner hela din själ på honom. Och om du lämnar bort William ibland gör dig inte till en sämre mamma. Dessutom lämnar du ju honom i trygga händer. Carina är nog världens bästa faster :)



Kraamar från mig.

2009-08-04 @ 20:58:05
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback