Andra Advent

2009-12-06 10:04:13 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tja !
Åh va trött jag va igår när ja klev upp, då är man inte så stöddig, men ja som sagt självförvållat. När vi kom fram till Ullared, så slapp vi som tur va kö. Bara en knapp halvtimme efter vi kom in, va det en timmes kö. Hittade i stort sett allt jag ville ha, och sen gick jag ut. Enda jag köpte till mig själv va ett par trosor. Resten va julklappar. Så nu är det baaaara några få kvar. Skönt att slippa stressa iaf.

När jag kom hem igår va det bara slappa som gällde, sen somnade jag i soffan till "Gone in 60 seconds" I love that movie. Många jävligt snygga bilar. Nu har vi precis ätit lite frukost, och ska snart åka och handla lite. Kanske lite andra advents mys skulle sitta fint också? Men tills dess ska jag vila lite.. jag är äckligt trött idag med .

Puss o kraaam .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback