I'm Back !

2009-12-28 10:11:53 Dagboken
» Kommentarer(8) «


Julen har varit underbar! :)
Julafton va det fullt upp, jag hade massor att göra, och vi hade några julklappar att köpa innan allt va klaffat o klart! Våran första egengjorda skinka blev helt ok! Övning ger färdighet. William somnade lagom till Kalle Anka o lagom till hela tjocka släkten kom. Vi åt massa god julemat, åt alldeles för mycket. precis som alla år! Vi delade ut julklappar och William fick massa fint, när släkten åkt hem fick han öppna alla sina paket från oss, och han blev jätte glad för dom också! Summan av det hela så har han fått sjukt mkt julklappar i år från alla håll o kanter. =)
Tusen tack allihop!

Juldagen va lugn, vi va bara hemma och myste o lekte med Williams julklappar. Jörgen fick åka en sväng till läkaren, för han har så ont i sina bihålor :/ Stackarn! =( På kvällen jobbade han på Swania och vi låg hemma och myste. Kollade på tv, och hade det bra =) På Annandagen va vi ute o kikade på Mellandagsrean , men då folk är hysteriska så bytte jag bara min bh som jag fick i julklapp och lämnade in min klocka för förkortning. Sen åkte vi hem.

Igår gick vi ut och åkte pulka hela familjen, vilket William ÄLSKADE !! Han skulle bara åka mer o mer, och fort ner i backen skulle det gå. Hihi, även jag o Jörgen fick åka =P Man blir som barn på nytt.  Sen passade vi på att åka till Maxi o köpa 2 till plastboxar till Williams leksaker. Jag flyttade ner en hylla från Vinden o in till hans rum, men innan den är klar hade jag tänkt att måla den vit, den är träfärgad nu, så den smälter in lite bättre.

Idag fick jag sovmorgon, William kom in vid 8 och kröp ner under mitt täcke , och sen somnade vi om till halv 10! Underbart. =) Han är en riktig mysis min son! Vem älskar inte att sova liksom? :) Hihi
Till er som kommenterat om att jag skulle vara gravid; kan jag berätta att så är inte fallet tyvärr :/ Den dagen jag blir det så lovar jag att jag inte kommer kunna hålla tyst om det, så ni lär få reda på det :) Men än så länge är jag inte det.

Idag blir det kanske en tur till Överby om jag orkar.. Vi får se helt enkelt =)

 

Mer bilder finner ni på Bilddagboken klicka Här

 


Kommentarer
Postat av: natalie

Så fina saker =) hans gardiner ser ut som sånna som elias har =) såg att du hade bilddagboken, men du hade lösenord på det, bli gärna vän där =) lyckligast85 heter jag..

2009-12-28 @ 12:02:29
URL: http://nataliehall.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad haru för gästlösen på bilddagboken?

2009-12-28 @ 15:12:03
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack! :D Vi hade en underbar jul! :D Hur var eran? :) Hoppas den var bra :D

2009-12-28 @ 16:04:44
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Sessan

Kikar tillbaka Vilken underbart söt son du har. :O)

Hur länge har ni försökt få ett syskon?

Hoppas att det går lite lättare nu med medicinerna.

Stort lycka till!

Kramar

2009-12-28 @ 16:46:15
URL: http://sessan85.blogspot.com
Postat av: Sessan

Oj 1,5 år, då förstår jag att man börjar bli orolig. Det är ju hur lång tid som helst! Själva har vi bara försökt några månader, så än så länge ska man väl verkligen inte klaga... Men jag lääängtar så!

Håller tummarna för er! Hoppas att det går vägen nu när du ska börja med pergotime.



kramar

2009-12-28 @ 17:04:53
URL: http://sessan85.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jag vill ha 200kr plus frakt :)

2009-12-28 @ 20:21:10
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Sofia

sv: okey. men jag har inge bdb själv förut hade jag men inte nu längre. jag få hoppas jag få se dina bilder:)

2009-12-28 @ 21:16:28
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandra D

Oj vilket fit pojkrum han har.. :)



Känns som alla ska ha barn kanske för att jag själv ska ha igen så ser man alla..

2009-12-30 @ 08:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback