Julklappar

2009-12-21 23:23:40 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Åh va mysigt det va att träffa brorsan igen!!
Får även passa på att gratulera honom, som klarade den andra tentan i Akutmedicin! 'Stolt Lillasyster' ! Hihi. William lekte som bara den med sin morbror och när han skulle bege sig hem ville William åka med :/ Han tycker nog det är jobbigt att dom inte kan ses så ofta, man såg hur ledsen han blev när Hasse åkte :( Lilla gubben . Han fick en talande Rorribil i julklapp, som han fullkomligt älskar!

Sen fick plutten va hos farmor ett par timmar medans vi åkte ut till Överby för att leta efter julklappar, hittade några st, dock inte det jag ville köpa till William, så vi får kolla efter det i Borås på onsdag istället. Men lite grann blev det allt, jag satte mig o tog en go fika undertiden Jörgen handlade till mig. =)

Nu sover mina pojkar så gott så. William somnade i soffan breve mig, myspys! Så jag har inte gjort så mkt nu ikväll, skönt att bara sitta ner o slappa, imorn är det fullt upp. Jag ska städa, och tvätta .. och när Jörgen kommer hem från jobbet ska vi åka o handla julmaten. För det har vi inte tid med på onsdag. Då åker vi och firar jul med min mamma och Velu, hoppas hon bjuder på julmat, hihi! =)

Nej, nu ska jag hoppa ner i sängen =)
God Natt !


Kommentarer
Postat av: natalie

Sådan rorrie bil har Elias med, den är såå uppskattad =)

2009-12-26 @ 12:30:07
URL: http://nataliehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback