Ny TV !

2009-12-30 21:17:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tjabba =)
Dagen igår gjordes det inte så väldans mkt, när Jörgen kom hem från jobbet så gick jag hem till Jessica och fikade, o sen färgade hon min hemska utväxt, skönt att den är borta nu , hihi!! Mysigt att komma iväg lite ensam, och bara få umgås med Jessica :)

Idag efter Jörgen kommit hem från jobbet åkte vi och lämnade av William hos farmor och sen åkte vi ut till Överby för att köpa oss en ny tv! Tack mamma som gjorde det möjligt ! <3 Det blev en LG, 42" Plasma TV ! Känns lite konstigt att titta på när man är van vid en liten tv, vi hade 29" innan . William tyckte det va jätte kul att vi numera har en som han sa de själv .. "stoooooooooooor teve" Sötisen .. =)

Han däckade redan vid 7 , men så går de när man inte sover middag, han verkar inte ha det behovet längre. Mig gör det ingenting. Vill han sova så får han det, men vill han inte så behöver han inte det. Nu sitter vi och ser på lite tv, mysigt att kunna göra det tillsammans, och skönt för jörgen att han inte behöver gå upp inatt o åka till jobbet. Dock ska han ju jobba imorn ändå, men då som ordningsvakt. :/ Tråkigt tycker jag, men det är ju bra betalt. Man får väl se det så, vi ska hursomhelst äta en god middag ihop innan han ska jobba.

Så imorn kommer Kristina och Alice hit o umgås, så jag slipper ju sitta helt ensam . Thank u babe!
Nej nu ska jag väl återgå till tven, men nu har ni en liten update iaf !
Tjingeling !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback