Sista veckan på året 2009 ..

2009-12-29 09:48:04 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå =)
Blev en tripp till Överby igår. William köpte sig en Nicke Nyfiken docka , för pengarna han fick i julklapp av sin fadder. Blev även ett par jeans och en tjocktröja! =) Jag köpte även mig en tröja, och Jörgen 3 slipsar :) Hade en mysig dag på Överby ihop med mina älsklingar. Innan vi åkte hem stannade vi på Ica Maxi och köpte hem nyårsmaten som vi ska äta ihop på dagen, Jörgen jobbar ju nyårsafton, så vi får fira ihop på dagen istället. Ingen idé att fira ändå, eftersom William är så rädd för raketerna, så då sitter jag och han hemma och myser istället!

På kvällen kom Sara, Toni & Nicolina på en liten fika =) Jätte trevligt! Alltid lika kul att träffas ! Efter att dom åkt hem fick William lite välling och sen somnade han på stört, gissar på att han va ganska så trött. Igår gjorde jag en intresseanmälan på en lägenhet, men det va några st före mig i kön, så man kan ju hoppas att dom tackar nej så vi kan få den, men jaja vi får se! Annars är det bara att fortsätta leta..

Idag kom William inspringandes till mig vid 7 och va ledsen, han hade drömt en mardröm. Men efter lite gos med mamma va allt bra igen, så nu har vi varit uppe en stund. Ska väl ta tag i disken om jag orkar. =P Planerna idag? Tänkte gå hem till Jessica o färga håret när Jörgen kommit hem. Så jag får ordning på min kalufs nån gång. Haha. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysigt! :D Fick du något fint? :)

2009-12-29 @ 10:08:25
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe jag fick också en massa fint :D David med för den delen :) Han älskar alla hans nya leksaker!

kram

2009-12-30 @ 10:20:28
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback