Fredag 30/1

2009-01-30 10:59:07 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Morrn Morrn =)

Jag har sovit gott inatt lite för gott, för jag försov mig idag så jag missade min enda lektion.. Alarmet hade ringt men jag hade nog tryckt av det i sömnen så jag missade min matte lektion, men jag fick sova lite längre, mycket gott =) Efter att vi lämnat William på dagis åkte vi bort till den gamla lägenheten och plockade ner takfläkten så vi kan sätta upp den här. Så nu fick Jörgen åka bort igen för vi glömde dammsugaren, vi ska ju sätta upp våra hyllor och tavlor idag =) + att jag håller på att tvätta, första gången här, va lite knepigt att förstå sig på maskinerna, men jag fick läsa instruktionerna så det gick bra =) Ska snart gå när och hämta första tvätten och hänga upp den. Får ju hänga den uppe i lägenheten eftersom det inte finns något torkrum :/

Ikväll ska jag bara mysa och gotta mig, ska ta mig ett lååååååångt bad när William somnat, Jörgen ska jobba ikväll så det blir bara jag och lilla prinsen hemma .. =) Börjar komma ikapp med disken nu med, diskmaskinen har gått på hög varv, jag är alldeles för lat för att diska för hand :P Så det får maskinen sköta.. =) Hihi..
Annars händer det inte så mycket mer idag, måste ner till stan också, hitta gardiner till Williams rum, samt köpa en present till kusin Liam som ska ha 3-års kalas imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

har ni inget torkrum? va hade dom tänkt att kläderna skulle torka då?

2009-01-30 @ 12:55:05
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Jo de lutar nog åt en sån , dom verkar toppen! Jaa va smart du är , de får jag göra =D



Hur trivs ni i nya lägenheten än så länge?

Kramar

2009-01-30 @ 20:00:29
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, nu jäklar har jag resurser ;)

2009-01-30 @ 20:24:35
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Vill oxå ha en diskmaskin får bli nästa investering här:-D

2009-01-30 @ 20:42:20
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback