Lördag 17/1 - Älsklings födelsedag! ♥

2009-01-17 09:43:15 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Idag är det ingen vanlig dag, för det är Jörgens födelsedag =D GRATTIS älskling! Ja idag fyller han 34år. Så stort grattis till honom, Hoppas du får en fin dag älskling, <3 Kommer en surprise i veckan för han, men det kan jag inte berätta här för ja han läser ju faktiskt min blogg :P Det första jag gjorde imorse va att lägga mig i ett varmt och skönt bad, hur avkopplande som helst, och ett perfekt sätt att starta dagen på. Iaf om ni frågar mig, finns inget bättre än att bara få ligga där och slappna av, men givetvis kom William in och ville plaska i vattnet .. Ja för vet ni vad? William har lärt sig att öppna dörrar!! Han når numera upp till handtaget! Min buuuuse!

Om en stund ska vi nog göra oss iordning och åka och handla lite, =) Lite av varje blir det nog.. Sen hoppas jag att Jörgen orkar köra mig till Strömslund, annars får ja lösa det på annat vis, men det blir nog bra i slutändan. Dagen i allmänhet kommer nog bli ganska så rolig, jag hoppas på det iaf. =D Nu ska jag ta William innan han driver Rocky till vansinne :P



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, eller hur. Är ju en känsla som är svår att förklara! :) åh så underbart

2009-01-17 @ 10:00:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ett stort GRATTIS Jörgen på din 34:e födelsedag =P!

Hoppas du får en bra dag med många roliga paket.

2009-01-17 @ 10:00:38
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken hemtrevlig känsla jag fick när jag kom in på din blogg! :) Verkligen myysig

2009-01-18 @ 05:17:30
URL: http://www.mylifeinthai.se
Postat av: Anonym

Vem är det som hjälper dig med dina designer? Skulle behöva ha hjälp med min =)

2009-01-18 @ 13:15:23
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ☆

*Anonym: Det är en tjej som heter Michaela som gör mina designer =)

2009-01-18 @ 13:43:51
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback