Lördag 24/1

2009-01-24 08:49:16 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morrn Morrn..
Här är vi pigga och glada? Eller inte.. William vaknade första gången vid 07.20, men han fick så snällt sova till 8, hans mamma va inte riktigt redo på att gå upp då.. Men ja upp kom vi sen, och William har ätit välling, Jörgen gick och la sig igen, han hade ont i huvvet =/ William sitter här i vardagsrummet med mig och leker, och snart kommer han nog och klättrar på mig för han vill se sina videos på Youtube, det brukar han göra iaf, + att det börjar lukta skit här nu.
Så jag kanske borde gå och byta blöja på han igen :P hehe..

Idag är planerna inte så många.. Jörgen ska jobba ikväll på Tanumstrand, så jag och lilleman blir ensamma, så ja vi borde börja packa, men det är nog inte så lätt med denna lilla herrn, för när jag packar annat så brukar han komma och packa upp, så snäll är han =) Får se hur vi ska styra upp de, får väl packa när han sover annars, ja för vi har faktiskt inte packat en pryl..  *Shame on me* men men.. Så nu får jag vara desto effektivare. =) Jag tror inte att jag har fattat att vi ska flytta på onsdag, det ska bli så jävla gött så ni anar inte =)

Nu ska jag ta min sure son, han ska titta på Hippo på Youtube ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Tack va söt du är!

2009-01-24 @ 09:16:04
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Du är så snäll! Jag dras alltid med mitt dåliga samvete hur jag än gör :S

Men de är bara att tänka bort det :)

2009-01-24 @ 15:18:32
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback