Lördag 3/1

2009-01-03 12:31:59 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgoooon =)
Det va skönt att sova i sängen inatt :P Men fick gå upp vid ja halv 8 för då va det en ledsen liten kille som ropade, och Jörgen gick och la sig i sängen, han hade svårt att sova i soffan, så jag flyttade ut mitt täcke dit sen, och efter att William ätit välling o fått ny blöja la vi oss i soffan och kramades, o lillfisen somnade så gott så.. Så jag somnade en stund jag med, himla gott vare måste jag säga, så nu är jag pigg och alert, och sugen på att hitta på något. Jag tyckte vi skulle åka till Knorren och ta en promenad och ta med oss lite varm choklad, tyckte jag lät mysigt, får la se om jag får med mig Jörgen på det :P

Annars är det faktiskt en sådan där skön dag då vi inte har något planerat utan tar dagen som den kommer =D Man orkar inte ha fullt upp hela tiden heller, skönt att bara få slappa och ta det lugnt, få mysa med familjen. För ja snart börjar skolan för min del igen :/ Jätte tråkigt tycker jag, det har varit så skönt att bara gå hemma och slappa, leka, mysa med William, och nu ska han tillbaka till dagis igen. men vi har ju iaf en hel vecka till på oss att njuta, men sen är det tillbaka till verkligeheten igen =( Tråååååkigt.

Men jag har ett ganska så slött schema denna terminen med, dock har jag fått några schemakrockar som jag inte riktigt vet hur man gör med, men får kolla upp det. Nej nu ska vi hitta på något här hemma =)


Kommentarer
Postat av: Anna

okay d va ju synd... jobbigt när d finns idioter som måste lägga sig i så mycket om allt å inget.. Allt bra annars. kram

2009-01-03 @ 15:36:57
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja du det ätr jobbigt att kommatillbaka till vardagen efter all ledighet. men var glad att du har haft jullov i allfall tänk på stckars mig som fått vara i skolan alla dagar utom jul och nyårrs dagarna. Hoppas på ett LÅNGT lov nu i år :-d så man har något att se fram emot:-)

2009-01-03 @ 19:17:49
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback